بازار بی رمق آهن الات
نوشته شده توسط : آهن پرایس

در اخرین روز از شهریور ما و اولین روز از هفته جاری بازار آهن الات متاثر از تعطیلات هفته گذشته روند آرامی را پشت سر گذاشت.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، پس از گذشت سه روز تعطیلی در هفته گذشته و اتمام روز های عزاداری، در اولین روز از هفته جاری شاهد ثبات قیمت ها در اکثر بخش های بازار آهن بودیم. قیمت روز اهن آلات در بازار ثابت بوده و حتی در برخی بخش ها کاهش قیمت را تجربه نمود. اما علی رغم ثبات بازار در برخی از مبادی شاهد افزایش نسبی قیمت ها بودیم. بخش میلگرد اجدار جزء همین دسته از مقاطع بوده که با وجود روند ثابت بازار در کمین افزایش قیمت قرار داشت. اما کارخانه ذوب آهن اصفهان به دنبال افزایش میزان عرضه محصولات در بورس کالا، روندی توام با ثبات را در پیش گرفت.

در این میان شاهد افزایش قیمت میلگرد نیشابور و میانه در بازار پیش از تعطیلات هستیم. این دو کارخانه در آخرین روز از تعطیلات قیمت های خود را بصورت عجولانه افزایش دادند اما دیری نگذشت که در اولین روز از هفته جاری کمی از موضع خود عقب نشینی کرده و به افزایش ۳۰ تا ۵۰ تومانی قیمت هایشان بسنده کردند.

به نظر می آید هدف برخی از تامین کنندگان از این افزایش قیمت ها، جلوگیری از ادامه روند کاهشی هفته قبل بوده است. زیرا افزایش میزان عرضه در بورس کالا و همچنین افزایش نظارت بر هویت متقاضیان و خریدارن در بورس کالا از سوی وزارت صمت موجب شده تا از میزان تقاضای کاذب در بازار کاسته شده و التهابات تا حدی زیادی فروکش کند.

در حالت کلی آنچه در روز گذشته در بازار آهن الات رخ داده است، تنها تقاضای ضعیفی بوده که متاثر از سه روز تعطیلی هفته گذشته اتفاق افتاده است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: